Ostoehdot/Köpvillkor/Terms

YLEISTÄ

Nämä ostoehdot (alla "Sopimus") ovat sopeutettu myyntiin internetin kautta (etämyyntiin). Urban Clothing OY (Y-tunnus: 1456344-5) on myyjäosapuoli. Sinä, (alla "asiakas"), on ostajaosapuoli. Tämän sopimuksen ehdot ovat sopeutettu tavaroiden (alla "tuotteet") myyntiin 18 vuotta täyttäneille, Suomessa asuville yksityishenkilöille.

TILAUS

Tuotteiden tilaaminen Urban Clothing OY:ltä onnistuu helposti ja kätevästi. Tarjoamme turvalliset maksuvaihtoehdot ja luotettavat toimitukset. Urban Clothing OY ottaa tilauksesi vastaan napsauttaessasi "Suorita ostos" -painiketta kassalla (askel 1/1). Kun Urban Clothing OY on ottanut tilauksesi vastaan, saat "Tilausvahvistus"-aiheisen sähköpostiviestin ostohetkellä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tämä sopimus astuu voimaan kun napsautat "Suorita ostos" -painiketta.

Turvalliset ostokset ja oikeus muuttaa tilauksesi

Mikäli haluat muokata tilaustasi, ota yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluun 0440 410 455. Voit myös perua tilauksesi kokonaan painamalla peruutusnappia ja tällöin pystyt tekemään uuden tilauksen. Ilmoitus tilauksen muuttamisesta tai peruutuksesta tulisi tehdä ennen kuin tilaus pakataan (suoritetaan).

Turvalliset ostokset ja oikeus peruuttaa tilaus

Mikäli muutat mieltäsi, tarjoamme mahdollisuuden peruuttaa tilauksen. Peruuttaaksesi tilaus, kirjaudu sisään omalle tilillesi Urban Clothingin sivulla. Kohdasta Oma tilini > Tilaukseni voit peruuttaa tilauksen. Ilmoitus tilauksen peruuttamisesta tulisi tehdä ennen kuin tilaus pakataan (suoritetaan).

Lisää tietoa ostoksien tekemisestä Urban Clothingin sivulla kohdasta Tavalliset kysymykset (FAQ).

HINNAT JA MUUT KULUT

Hinnat ovat euroissa (EUR) sisältäen arvolisäveron (alv) voimassaolevan veroprosentin mukaan. Arvolisävelvollisista tuotteista veloitetaan 24 %. Mahdolliset lisäkulut tilauksen yhteydessä ovat toimitusmaksu ja maksuvaihtoehdon lisäkulut.

Noutamattomat paketit

Mikäli et nouda pakettiasi sopimuksen mukaisella tavalla, sinulta veloitetaan 30 € sis. alvin. Tämä summa on välttämätön voidaksemme korvata tässä tilanteessa ilmestyviä toimitus- ja käsittelykuluja. Huomioithan, ettei noutamattomat tai vastaanottamattomat tilaukset lasketa peruutetuksi tilauksesi.

Ennakolta maksettu palautus

Asiakaspalautuksessa tai käyttämällä meidän valmista palautustarraa veloitamme palautuskulut 4,95 € sis. alv.

Tarjoukset

Kaikki Urban Clothingin verkkokaupan tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tuotteita riittää, mikäli tarjouksen yhteydessä ei muuta sanota.

Maksupalvelutarjoaja

Huomioithan, että tämä on kouluprojekti.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Voit maksaa seuraavilla pankkipalveluilla: Osuuspankki, Sampo Pankki, Handelsbanken, Tapiola,  Ålandsbanken, S-pankki,  Aktia, Säästöpankki, Paikallisosuuspankit, Nooa Säästöpankki ja Nordea.  Luottokunnan MasterCard, Visa, Visa Electron ja Eurocard-korteilla voi myös maksaa.

Ostosten maksu tapahtuu pankkien tai Luottokunnan SSL-salatuilla sivustoilla. Urban Clothing näkee vain maksajan nimen ja vapaaehtoisen tekstikentän, maksajan tili- tai luottokorttinumerot eivät välity verkkokauppaan.

MAKSUTAVAT

Huomioithan, että tämä on kouluprojekti.

1) Verkkomaksu - ei lisämaksua

Voit maksaa seuraavilla pankkipalveluilla: Osuuspankki, Danske Bank, Handelsbanken, Tapiola,  Ålandsbanken, S-pankki, Aktia, Säästöpankki, Paikallisosuuspankit, Nooa Säästöpankki ja Nordea. Luottokunnan MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express, Diners Club, JCB ja Eurocard-korteilla voi myös maksaa.

2) Postiennakko - lisämaksu 4,90 e

Voimme toimittaa tilauksen myös postiennakolla, jolloin tuotteet maksetaan postiin pakettia noudettaessa. Noutamattomista postiennakkolähetyksistä laskutamme haitasta aiheutuvat kulut jälkikäteen laskulla. 

3) Klarna lasku ja Klarna joustava erämaksu (ent. Klarna tili) Kun maksat Klarna laskulla, teet ostoksesi turvallisesti ja helposti. Sinun ei koskaan tarvitse ilmoittaa tilitietojasi, ja maksat vasta sen jälkeen, kun olet ottanut tuotteita vastaan. Käyttäessä Klarna maksutapaa Klarna tarkistaa osoitteen väestörekisteristä. Klarna laskusta tulee 2,95 € laskutuslisä, Klarna joustava erämaksu on laskutuslisätön.

Maksun myöhästyessä loppusummaan lisätään 5 € muistutusmaksu 7,5 % viivästyskorolla. Mikäli lasku jää tämänkin jälkeen maksamatta, se voidaan lähettää eteenpäin perintätoimistolle, jolloin lisätään mahdollisia perintäkuluja. Klarna tarkistaa ostohetkellä asiakkaan luottokelpoisuuden. Saat kopion luottotarkastuksesta kotiin postitse. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.
Muista, että Klarna laskulla on 14 päivän maksuaika, maksuaika lasketaan alkaneeksi siitä, kun paketti lähetetään varastoltamme.

TOIMITUKSET

Toimitamme kaikki tilaukset Suomen Postin kautta. Tilaukset toimitetaan tilausta seuraavana arkipäivänä. Toimitusaikamme on normaalisti 1-2 arkipäivää. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen lisäksi ilmoituksen, kun lähetys on pakattu ja lähetetty. Kaikkiin tilauksiin lisätään toimituskulut, jotka ovat tällä hetkellä 4,95 € (sis. alvin). Maksu on sama riippumatta siitä, miten paljon asiakas tilaa tai miten toimitus tapahtuu. Maksua ei siksi palauteta, vaikka osa tilauksesta palautettaisiin.

Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen seurantanumeron, jolla voit seurata pakettisi kulkua Postin sivuilta https://www.posti.fi/. Kun lähetys on saapunut lähipostiisi, saat saapumisilmoituksen postista tekstiviestitse tai sähköpostitse. Pakettia noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen sekä henkilöllisyystodistuksen.

VAIHTO

Jos tuote on liian pieni tai liian suuri, toivomme, että ensisijaisena vaihtoehtona harkitset vaihtoa, yleisesti ottaen tuotteista on hyvin kokoja saatavilla. Vaihto tapahtuu ilmoittamalla asiasta asiakaspalveluumme, jolloin saamme varattua halutun tuotteen vaihtoa varten. Lähetämme uuden tuotteen, kun palautus on saapunut varastollemme. Voit myös tehdä täysin uuden tilauksen, tällöin saat uuden tuotteen nopeasti, 1-2 arkipäivässä, eikä sinun tarvitse odottaa, että palautettu tuote saapuu varastollemme. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään, jos sinulla herää kysymyksiä oikean koon valitsemisessa! Vaihdosta emme peri toimituskuluja.

PALAUTUS

Myönnämme 14 päivän palautusoikeuden, joka tulee voimaan asiakkaan vastaanotettua toimituksen. Ainoana ehtona on, että tuote palautetaan alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömänä ja kaikki etiketit paikallaan. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille ja sovi vaihdosta tai palautuksesta.

Veloitamme palautuskulut 4,95 € (sis. alvin) tuotteiden palauttamisesta. Ei koske tuotteen vaihtoa tai reklamaatiota. Voit palauttaa myös aletuotteita. Paketin mukana tulee palautuslipuke, joka tulee liimata palautuspaketin päälle.

Jos olet palauttanut tuotteita laskutilaukselta, suosittelemme siirtämään laskun eräpäivää, että palautuksesi ehtii saapua meille ennen eräpäivää ja vältyt muistutusmaksuilta. Saat siirrettyä eräpäivää helposti Omilla sivuillasi osoitteessa my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnan Asiakaspalveluun puh, 09-42599771 arkisin klo 9-16. Laskulla maksaessa voit itse vähentää palauttamasi tuotteen hinnan laskusta, joka sinulle lähetettiin sähköpostitse. Maksat vain tuotteet, jotka pidät, palautuskulut 4,95 € ja laskutuslisän 2,95 €. Korjaamme laskun summan heti, kun palautus tulee perille.

Jos olet maksanut kortilla, tuotteen hinta palautetaan tuotteen palauttaessasi kortille.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi tulee perille meille, joten säilytäthän aina Postilta saamasi palautuskuitin. Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautus on kunnossa.

Takaisinmaksu/hyvitys palautuksesta kirjataan viimeistään 30 päivää palautuksen jälkeen.

REKLAMAATIO

Jos tuotteessasi ilmenee huomautettavaa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi havaittuasi vian. Tuotteen ostaneella yksityishenkilöllä on oikeus tehdä reklamaatio, mikäli tuote on virheellinen. Reklamaatio-oikeus koskee alkuperäisiä virheitä/vaurioita ja on voimassa 3 vuoden ajan tuotteen vastaanottamisesta. Reklamaatio-oikeus koskee myös toimituksessa ilmenneitä vaurioita. Kuluttajan käytöstä seurannutta vauriota ei lasketa alkuperäiseksi virheeksi.

Yhteystiedot reklamaatioissa

Sähköposti: info@urbanclothing.fi

 

ALLMÄNT

Dessa köpvillkor ("Avtalet" nedan) är anpassade för försäljning på Internet (distanshandel). Urban Clothing OY (Organisationsnummer: 1456344-5) är den säljande parten. Du, ("kunden" nedan), är den köpande parten. Villkoren i detta Avtal är anpassade för försäljning till privatpersoner som fyllt 18 år med hemvist i Finland och vid försäljning av varor (produkter nedan).

BESTÄLLNING

Hos Urban Clothing OY beställer du produkter enkelt och bekvämt. Vi erbjuder säkra betalningsalternativ och trygga leveranser. Urban Clothing OY tar emot din beställning när du klickar på knappen "Genomför köp" i kassan (steg 1 av 1). När Urban Clothing OY har mottagit din beställning får du e-postmeddelandet "Orderbekräftelse" till den e-postadress som du angav när du beställde. När du klickar på knappen "Genomför köp" sluts detta Avtal.

Handla tryggt med rätt att ändra din beställning

Om du skulle ändra dig har du också möjlighet att ändra din beställning. För ändring av beställning ska du kontakta oss på telefon: 0440 410 455. Ändring av beställning måste meddelas innan beställning packas (effektueras).

Handla tryggt med rätt till avbeställning

Om du ångrar dig erbjuder vi dig att avbeställa lagd beställning. För att göra en avbeställning ska du logga in på ditt konto på Urban Clothing. Avbeställning måste meddelas innan beställning packas (effektueras).

Mer information om hur man som besökare använder och handlar på Urban Clothing finns i vår FAQ.

PRISER OCH AVGIFTER

Priser anges i euro (EUR) inklusive mervärdesskatt (moms) enligt gällande skattestats. Moms för momspliktiga produkter debiteras med 24 %. Avgifter för frakt och betalning kan tillkomma vid varje beställning.

Avgift för outhämtad försändelse

Om du som kund inte skulle hämta ut din beställning på det sätt som avtalats debiterar vi en avgift om 30 € inklusive moms. Avgiften är nödvändig för att vi ska kunna täcka frakt- och hanteringskostnader som uppkommer. Notera att om du inte tar emot eller hämta ut en försändelse räknas det inte som att du har meddelat att du ångrat ditt köp.

Erbjudanden

Erbjudanden och kampanjer som marknadsförs på Urban Clothing gäller så långt lagret räcker om inga andra villkor redovisas i anslutning till erbjudandet.

BETALNING

Obs! Det här är skola ett projekt.

Fakturabetalning Klarna

När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

- Få alltid hem varan innan du betalar
- Betalningstid 14 dagar
- Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
- Ladda ner dina fakturor från klarna.fi
- Möjlighet till delbetalning

En aviavgift om 2,95 € per köp tillkommer. Om betalningen uteblir tillkommer en påminnelseavgift om 5 € samt dröjsmålsränta om 7,5 % plus gällande referensränta. Sker ingen betalning därefter kan fordran därefter komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma. Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Då kommer du få en kopia på kreditupplysningen per post. Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter i syfte att utföra kundanalys, identifikation, kreditkontroll och marknadsföring. Personnummer används som kundnummer i kundhanteringssyfte.

Kortbetalning med Paytrail

Urban Clothing erbjuder kortbetalning via vår betalningspartner Paytrail Oyj som är auktoriserad med PCI DSS certifiering. Dina kortuppgifter överförs och lagras säkert i krypterad form. Kortet debiteras när du som kund genomfört din beställning, kortbetalning är möjlig med följande korttyper:

- VISA

- MasterCard

- Eurocard

- American Express

- Diners Club

- JCB

Direktbetalning (bank)

Urban Clothing erbjuder kunder att betala direkt från sitt bankkonto. För att betala via bankkonto måste du som kund kunna logga in och identifiera dig på din bank. När du genomfört inloggningen och godkänt köpet hos din bank är betalningen klar. Direktbetalning erbjuds kunder med bankkonto hos:

- Andelsbanken (OP)

- Nordea

- Aktia

- Danske Bank (fd Sampo Bank)

- Handelsbanken

- Tapiola

- Ålandsbanken

- S-Banken

- Sparbanken

- Nooa Sparbank

- POP Banken

Delbetalning med Klarna konto

Betalsättet för dig som själv vill välja hur mycket du betalar varje månad. Men Klarna konto är mer än så. Förutom att du alltid får hem dina varor innan du betalar, samlar du alla dina köp på ett konto. Detta gäller även om du har handlat i flera olika butiker via Klarna konto. Det betyder en enda faktura, oavsett antalet köp.

- Få alltid hem varan innan du betalar
- Betala från 9 € /mån eller 1/24 av totalbeloppet
- Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter -Alla dina köp samlas på ett konto och på en faktura
- Handla nu - betala i slutet av nästkommande månad
- En aviavgift om 3,95 €, oavsett antalet köp
- Du kan när som helst betala hela beloppet på en gång

LEVERANSER

Vi skickar alla ordnar via Posti. Leveranstiden är normalt endast 1-2 vardagar. Efter att du gjort din beställning, får du en bekräftelse till din e-post. I bekräftelsen finns information om beställningens totalpris, de beställda produkterna samt en försändelsekod. Leverans kostar 4,95 €.

Du får ett meddelande till din e-post om din leverans samt en försändelsekod, med vilken du kan följa upp ditt paket på sidan https://www.posti.fi/. När ditt paket finns att avhämtas, får du ett meddelande om detta som sms till din telefon eller per e-mail. När du avhämtar paketet från postkontoret, behöver du visa upp både försändelsekoden och identitetsbevis.

BYTE AV PRODUKT

Du har också rätt att byta ut produkten till en produkt i en annan storlek eller till en någon helt annan produkt. Ifall den produkt du vill byta till är dyrare, betalar du skillnaden i priset. Ifall den produkt du vill byta till är billigare, returnerar vi överloppssumman till dig.

Fyll i ditt beställningsnummer på din returblankett (beställningsnumret hittar du i bekräftelsen vi skickat till dig per e-post). Fyll också i orsaken till att du vill byta ut produkten samt vilken produkt du skulle vilja ha istället. Vi skickar iväg den nya produkten till dig då vi fått tillbaka den produkten du returnerar. Ifall den produkt du önskar inte längre finns i lagret, kontaktar vi dig.

Kom ihåg att be om kvitto då du för returpaketet till posten, så att du vid behov kan bevisa att du skickat tillbaka paketet till oss. Vi ersätter försvunna paket endast om du kan visa upp ett sådant kvitto. Vi skickar den nya produkten till dig genast då vi mottagit den produkt du returnerat.

RETUR

Vi tillämpar 14 dagars ångerrätt som börjar gälla från det att du mottagit din beställning. Det enda villkoret är att varan kommer tillbaka i originalskick, att den är oanvänd och att alla etiketter är kvar. Du kan också returnera reavaror.

När du gör en beställning, får du med en returpåse (ifall beställningen skickats i en påse), returblankett och en adresslapp. Fyll i returblanketten och sätt den in i returpåsen eller lådan tillsammans med den produkt du vill returnera. Fäst adresslappen på returpåsen/lådan.

För att returnera eller reklamera varor loggar du in med ditt användarkonto på Urban Clothing och följer anvisningarna under ”Min sida”. I ditt paket medföljde en returetikett. Denna fäster du på utsidan av paketet.

Har du betalat med kort sätts pengarna för returen minus returfrakten, tillbaka in på kortet.
Betalar du med faktura justerar du beloppet för returen själv på fakturan som skickades till dig via mail.
Du betalar endast för de varor du behåller samt faktureringsavgift 2,95 € och returporto 4,95 €.

Har vi skickat fel eller en defekt vara står vi naturligtvis för returportot.

Obs! Kom ihåg att spara kvittot som du får på posten i samband med att du returnerar dina produkter till oss, ända tills du får en bekräftelse per e-mail där vi bekräftar att din returnering är i skick.

Vi justerar fakturabeloppet så fort det att returen inkommer.
Återbetalning/justering av retur sker senast 30 dagar efter att returen registrerats.

REKLAMATION

Kund som köpt en produkt i egenskap av privatperson har rätt att reklamera produkten om den är felaktig enligt konsumentköplagen jämte konsumenttjänstlagen. Reklamationsrätten täcker ursprungsfel och gäller i 3 år från det att du fått produkten i din besittning. Reklamationsrätten täcker även fel som uppstått under transport av produkten till dig. Fel som uppstått på grund av skada som du har orsakat räknas inte som ursprungsfel.

Kontaktuppgifter vid reklamationsärenden

E-post: info@urbanclothing.fi

 

ORDERING

Ordering is easy at Urban Clothing. We offer you safe payment methods and reliable deliveries. You can pick up the products you choose to your shoppingcart by clicking the "Add to cart" -button below each product.

After you've found the products you'd like to buy, go to shoppingcart, choose your payment method and check the acceptation of terms and conditions. After you've done this, go to checkout, fill all the required fields carefully and send the order. We will send you an automatic confirmation to your e-mail.

If there appears any problem considering the process, please contact us by e-mail info@urbanclothing.

PRICES AND OTHER EXPENSES

Prices in the webshop are shown including Finnish VAT 24%. Shipment expenses depend on the chosen shipment method.

UNCOLLECTED PARCELS

If you don't pick up your parcel, you have to pay 30 €. This amount contains delivery expenses and handling expenses. Please note that uncollected or unreceived orders are not cancelled orders.

Please note that this is a school project.

Paytrail Oyj (2122839-7) acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant. Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.

Paytrail Oyj, business ID 2122839-7

Innova 2 Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Finland

Tel: +358207 181830

www.paytrail.com

 

PAYMENT METHODS

You can pay your order by:

1) Online payment - no extra charge

We accept the following banking services: Osuuspankki, Sampo Pankki, Handelsbanken, Tapiola, Ålandsbanken, S-pankki, Aktia, Säästöpankki, Paikallisosuuspankit, Nooa Säästöpankki and Nordea. You can also pay with MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express, Diners Club, JCB and Eurocard cards.

2) Cash on delivery - extra charge 4,90 €

We can also deliver your order by cash on delivery, the products shall be paid in the post office when picking up the package. If package returns back to us as "not picked up", we charge the costs of harm afterwards by invoice.

3) Klarna invoice or Klarna flexible invoice No extra charge for Klarna flexible invoice, Klarna invoice 2,95 €.

DELIVERY

All shipments will be shipped via finnish post department, Posti. Order will be shipped latest on following day from placing an order. Delivery time is normally 1-2 working days. Shipping costs are 4,95 €.

The package can be received with a given tracking code. The notification will be sent to the customer by SMS or by mail after the arrival.

We send the tracking code to the customer's e-mail address once the order has been processed.

RETURNS

Orders can be returned in 14 days from the day the shipment was received. The Right of Return applies unused, merchantable products in original packages only. Product labels have to be attached on products. Removing the product label is the decision of buying the product. If you notice any damage on the product caused by transportation, please inform us immediately. When return the products please add the return form filled with care in the shipment.

Return costs are 4,95 € (exchanging and reclamation is free). You can also return sale products.

The money (of each returned item) will be paid back as a full measure to your bank account or your Klarna account.

EXCHANGE

If the product is too small or too big, we hope that you firstly exchange the product. There are many sizes available. Contact our customer service so we will send a new product when the return has arrived. You can also make a new order and get the new product quickly, in 1-2 working days. Exchanging is free.

RECLAMATION

If the product is inaccurate, please contact our customer service when you noticed the fault.

Contact us in reclamations:

E-mail: info@urbanclothing.fi