Tavallisimmat kysymykset/Vanliga frågor (FAQ)

TIETOA TUOTTEISTA/OM PRODUKTERNA/ABOUT PRODUCTS
Etsimäni koko ei löydy, löytyykö teillä lisää tätä kokoa?
Den storlek av en produkt som jag söker finns inte, har ni fler?
I can't find my size. Do you have more these sizes available?

Mikäli et löydä tiettyä tuotetta tai kokoa sivulta, kyseinen tuote/koko on loppuunmyyty. Kaikki varastossa olevat tuotteet näkyvät sivulla.

Om du inte hittar en vara så är den slut. Det du ser på sidan är det vi har i vårt lager.

If you don't find the product or size, it's sold out. You can only see all the products which are in stock.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Miten teen ostoksia Urban Clothingilla?
Hur handlar man?
How to shop at Urban Clothing?

OSASTOT

Urban Clothingin sivusto on jaettu eri osastoihin, jotta löytäisit etsimäsi tuotteet mahdollisimman helposti ja nopeasti.

Miehet – Täältä löydät tuotemerkkejä, kategoriat ja tuotteita miehille.

Naiset – Täältä löydät tuotemerkkejä, kategoriat ja tuotteita naisille.

Snow – Tämä osasto keskittyy talvikauteen.

Ale – Täältä löydät kaikki verkkokauppaan alennustuotteet.

SUODATUS

Vasemmalla ilmestyvän suodatuksen avulla voit tarkentaa hakusi tietyn kategorian tai tuotemerkin alla. Voit esimerkiksi katsoa useita kategoriaa ja tuotemerkkejä samanaikaisesti, suodata oma kokosi tai tietyn hintaluokan mukaan.

OSTOSKORI

Ostoskori näkyy aina sivuston yläreunassa oikealla. Kun lisäät tuotteen ostoskoriin, tuotteiden kokonaismäärä ja -summa ilmestyy näkyviin. Napsauta ostoskoria tarkistaaksesi ostoskorin sisällön. Ostoskorista löytyy se painike, jonka kautta pääset eteenpäin kassalle suorittamaan ostoksesi.

KASSA

Kassalla syötät nimesi ja osoitteesi ja valitset haluamasi maksuvaihtoehto. Hyväksy ostoehdot ja napsauta sen jälkeen "suorita ostos". Riippuen valitsemastasi maksuvaihtoehdosta sinut lähetetään mahdollisesti eteenpäin maksuyhteistyökumppanimme PayTrailin sivuille, jossa sinun tulisi syöttää tarvittavat tiedot.

TILAUSVAHVISTUS

Kun ostos on suoritettu, saat tilausvahvistuksen kassalla ilmoittamaasi sähköpostiin. Kun paketti lähetetään varastoltamme saat sähköpostiviestin, jossa paketin seurantakoodi ja tietoa siitä miten seuraat tilausta.

 

Oavsett om du ska handla eller kolla in det senaste på brädscenen i Finland och övriga världen så vill vi att du enkelt ska kunna hitta vad du söker. På Urban Clothing försöker vi vara så logiska som möjligt genom att kategorisera våra produkter efter de olika ändamålen. Kategorierna Snow, Street osv är så kallade ”shops in shop” där du hittar de märken som man associerar med respektive aktivitet. Givetvis kan du se hela vårt utbud genom att använda kategorin All Stores som ger dig tillgång till våra samtliga produkter.

KATEGORI

Här kan du hitta de produkter du söker genom att välja bland våra många kategorier och underkategorier, se till exempel Byxor, Jeans, Tröjor mm.

STORLEKAR

Här kan du välja storlek på de varor du vill titta på.

FILTRERA PRODUKTER

Här kan du välja färg och prisintervall m.m. på de varor du vill titta på.

BEKRÄFTELSEN

Efter att du gjort din beställning, får du en bekräftelse till din e-post. I bekräftelsen finns information om beställningens totalpris, de beställda produkterna samt en försändelsekod.

 

CATEGORIES

Men – Here you will find brands, categories and products for men.

Women – Here you will find brands, categories and products for women.

Snow – Here you will find winter products.

Sale – Here you will find all the products on sale.

SIZES

Here you can choose the size of the product.

FILTER PRODUCTS

Here you can choose colour, size or price range.

CASH

Orders can be paid via credit card (Visa, Mastercard, Eurocard, American Express, Diners Club, JCB) or Finnish online bank. In Europe orders can be also paid via Klarna.

VERIFICATION

Right after placing the order you will receive a confirmation to your email.

 

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Koska saan pakettini lähetystunnuksen?
När får jag mitt kollinummer?
When will I get my pickup code?

Paketin lähetystunnus lähetetään sähköpostitse heti, kun paketti on pakattu ja lähetetty meiltä.

Lähetystunnuksen ja alkuperäisin tilauserittelyn löydät myös ”omalta sivulta”, kun kirjaudut sisään Urban Clothingin sivuille.

Detta skickar vi till dig via mail så fort ditt paket är färdigpackat och skickat ifrån oss.

Customer will receive an e-mail with pickup code when the parcel has been packed and sent.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OMD ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Saamani lähetystunnus ei tuottanut hakutulosta posti.fi sivulla, mistä tämä johtuu?
När man söker med kollinummret på posti.fi så hittar den ingenting?
I can't find anything when I use pickup code at posti.fi?

Paketti ei todennäköisesti ole vielä rekisteröity Postilla, päivityksessä menee yleensä kaksi arkipäivää. Kokeile seurantaa uudelleen myöhemmin. Jos ei sekään auta, pyydämme ottamaan meihin yhteyttä niin autamme sinua.

Det har förmodligen inte hunnit registreras hos Posti. Kolla igen senare på kvällen eller dagen efter, annars ber vi dig kontakta oss så hjälper vi dig.

The parcel hasn't probably been registered at Posti. Try again later. Otherwise, please contact our customer service at info@urbanclothing.fi.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Miksi tilaukseni ei ole vielä lähetetty?
Min order har inte skickats ännu?
Why hasn't my order shipped yet?

Tarkista, oletko saanut meiltä sähköpostia. Saattaa olla, että tilauksen kanssa on ilmennyt ongelma ja olemme yrittäneet tavoittaa sinua.

Har du kollat din mail om det finns några meddelanden från oss? Ett problem kan ha uppstått med din beställning och vi har försökt kontakta dig.

Please check your emails and your spam folder to make sure you have not missed an email from us.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
En ole saanut Postilta saapumisilmoitusta/tekstiviestiä, mitä on tapahtunut?
Jag har inte fått någon avi/sms från MyPack. Vad har hänt?
I haven't got notification from Posti. What has happened?

Käytä saamaasi lähetystunnusta ja etsi pakettia sivulta posti.fi. Jos näet, että paketti on saapunut noutopisteeseen, voit noutaa sen lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen avulla.

Använd kollinumret du fått i orderbekräftelsemailet för att söka paketet på posti.fi. Om du kan se att paketet har kommit fram till utlämningsstället kan du hämta ut det med hjälp av kollinummer och din legitimation.

You may follow the item's journey with the tracking code on www.posti.fi/private/postisservices/tools/itemtracking. You can collect your shipment from the post office with a notice of arrival. You can also collect your item without a notice of arrival if you have a tracking code provided by the sender. When collecting an item, the person collecting the item must always provide proof of identity.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Kuinka paljon aikaa minulla on noutaa tilaukseni Posti -noutopisteeltä?
Hur länge ligger mitt paket kvar på utlämningsstället?
How long will my item be held at the post office?

Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa pakettisi. Jos et nouda pakettiasi tämän ajan sisällä, se lähetetään automaattisesti takaisin Urban Clothingille.

Det ligger kvar i 14 dagar innan det skickas tillbaka till oss.

Items will be stored at the postal outlet for 14 days.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
What happens if I don't pick up my parcel?

Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa pakettisi. Noutamattomat paketit lähetetään automaattisesti takaisin meille. Tässä tapauksessa sinulta veloitetaan 30 €, 15 päivän nettomaksuajalla. Tämä summa vastaa palvelumaksuja, toimituskuluja, palautuskuluja ja muuta käsittelyä.

Muista, että jos olet valinnut maksuvaihtoehdoksi Klarna laskun, 14 päivän maksuaika lasketaan alkaneeksi siitä kun paketti lähetetään varastoltamme. Sinä olet maksuvelvollinen siihen asti, kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet ja lasku on peruutettu.

Du har upp till 14 dagar på dig att hämta ut ditt paket, såvida det inte levereras som varubrev direkt hem i din brevlåda. Skulle du inte hämta ut paketet inom den tiden skickas det automatiskt tillbaka till oss. Du kommer då att debiteras en avgift på 30 €. Betalningsvillkor är 15 dagar netto. Avgiften motsvarar kostnaderna för expeditionsavgift, frakt, returfrakt och övrig hantering.

Tänk på att om du valt att betala med Klarna faktura så börjar de 14 dagarna på fakturan löpa ifrån den dag då paketet skickas ifrån oss. Du står som betalningsskyldigt tills det att vi tagit emot returen och makulerat din faktura.

Items will be stored at the postal outlet for 14 days. Otherwise, the parcels will be sent automatically back us. In that case, you have to pay 30 €, in 15 days. This amount contains service payments, delivery expenses, return expenses and other handling.

Please note that if you have chosen Klarna, time of payment is 14 days from the day the shipment was sent.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Olen saanut väärän tuotteen, mitä teen?
Jag har fått fel vara, vad gör jag?
I have got a wrong item, what should I do?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua vaihtamaan oikeaan tuotteeseen.

Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig med att byta ut varan.

Contact our customer service so we help you to change your item.

—————

TIETOA TILAUKSISTA JA TOIMITUKSISTA/OM ORDRAR OCH LEVERANSER/ABOUT ORDERS AND DELIVERIES
Miksi en saa teiltä sähköpostia?
Varför får jag inga mail ifrån er?
Why I don't get email from you?

Tarkista ensin, ettei sähköpostiviestimme ole joutuneet roskapostiisi. Tarkista myös, että olet kirjoittanut sähköpostisi oikein ostoksia tehdessäsi. Jos näin on tai jos on joku muu ongelma, ilmoita ongelmasta asiakaspalveluumme, osoitteeseen info@urbanclothing.fi yhdessä asiakastietojesi kanssa, niin asiakaspalvelijamme voivat auttaa sinua tarkistamaan asian.

Kolla så att inte våra mail har hamnat i din skräppost. Om inte så kan du ha skrivit fel mailadress vid köptillfället och får du kontakta kundtjänst på info@urbanclothing.fi tillsammans med dina kunduppgifter så hjälper de till att söka fram vad som kan ha blivit fel.

Please check your emails and your spam folder to make sure you have not missed an email from us. Also please check that you have written your email correctly. If you have any problems, contact our customer service info@urbanclothing.fi with your customer data. We'll get back to you as soon as possible.

 

—————